Tak się składa, że reżyser ma akurat pięć filmów pełnometrażowych :)
To mój ulubiony twórca, więc tym bardziej ciężko mi wpisać swój top, ale dam radę :
1. There Will Be Blood
2. Boogie Nights
3. Magnolia
4. Hard Eight
5. Punch-Drunk Love
Nawet ostatni film z tego topu uwielbiam.
Jedyny słusznie ułozony top fajw wyglada tak:
1. Magnolia
2. Boogie Nights
3. Aż poleje się krew
4. Lewy sercowy
5. Hard Eight
U mnie to leci tak:
1. Magnolia
2. Aż poleje się krew
3. Boogie Nights
4. Lewy sercowy
5. Hard Eight
1. Aż poleje się krew 10/10
2. Boogie Nights 10/10
3. Magnolia 9/10
4. Sydney 6/10
5. Lewy sercowy 6/10
1. Boogie Nights 9/10
2. Magnolia 8/10
3. Aż poleje się krew 8/10
4. Lewy sercowy 6/10
5. Sydney 5/10
dziwny koleś, przynajmniej jak dla mnie nierówny
1. Magnolia - 9/10 (genialny, właśnie skończyłem oglądać)
2. Aż Poleje się Krew - 6/10 (z tego co pamietam strasznie nudny, ale wtedy mało się znałem)
3. Lewy sercowy - 5/10 (to akurat dobrze pamiętam, taki sobie)
Pauleta, radze obejrzec az poleje sie krew poraz drugi, ja tez na poczatku "filmowania" bym nie docenil tego filmu ale obejrzalem ostatnimi czasy mnostwo filmow i az poleje sie krew jest w czolowej trojce jak dla mnie, kiedys bym go nie docenil tak bardzo, minie jakis czas zanim ludzie docenia to arcydzielo, dla mnie to klasyk teraz a co dopiero mowic pozniej :) pozdrawiam :)
Jakby co to w końcu zaliczyłem powtórkę, dużo lepszy niż kiedyś. Ogółem dla mnie dobry, ale ostatnie 40-50min. absolutnie genialne, stąd daję 8.
1.Aż poleje się krew - 9,5/10
2.Boogie Nights - 9,5/10
3.Magnolia-8,5/10
4.Mistrz-8/10
5.Lewy Sercowy-7/10
6.Ryzykant-6/10
7.Wada ukryta-5,5/10
1. Aż poleje się krew 10/10
2. Magnolia 10/10
3. Boogie Nights 9/10
4. Lewy sercowy 9/10
Sydney - do obejrzenia wkrótce
Mattress Man Commercial 5/10
Couch 3/10
Zmieniam po latach:
1. "MAGNOLIA"
2. "MISTRZ"
3. "AŻ POLEJE SIĘ KREW"
4. "BOOGIE NIGHTS"
5. 'LEWY SERCOWY"
6. "SYDNEY"
Zmieniam po latach:
1. Aż poleje się krew
2. Boogie Nights
3. Mistrz
4. Magnolia
5. Syney
6. Wada ukryta
7. Lewy sercowy
Mam nadzieję że "Nić widmo" mocno namiesza w rankingu.
1. Aż poleje się krew – 10/10
2. Magnolia – 9/10
3. Lewy sercowy – 8/10
4. Boogie Nights – 8/10
5. Sydney – 7/10
Pełne:
1. Aż poleje się krew - 9+/10
2. Magnolia - 8+/10
3. Boogie Nights - 8+/10
4. Lewy sercowy - 5/10
Krótkie:
1. Couch - 4/10.
W planach - cokolwiek, co jeszcze nakręci.
"+" znaczy, że Ulubione.
1.Magnolia - 9/10
2.Aż poleje się krew - 9/10
3.Boogie Nights - 7/10
4.Sydney - 6/10
5.Lewy sercowy - 6/10
1. Magnolia 10/10, geniusz, ścisła czołówka moich ulubionych filmów.
2. Boogie Nights 9/10
3. There Will Be Blood 9/10
[może nie przepaść, ale mała dziurka pomiędzy kolejnymi]
4. Hard Eight 7/10
5. Punch-Drunk Love 7/10
Pierwsze trzy filmy są niesamowite dla mnie. Uwielbiam Magnolię, Boogie Nights też się otarło u mnie o dyszkę, ale to jednak nie to, chociaż film także fenomenalny. Reżyser świetny, wszystkie pięć filmów mi się podobało. Ostatnie dwa dziwne, każdy w inny sposób, nie do końca do mnie przemawia ten Punch, ale umiem go docenić. Miłość z Punch Drunk troszeczkę mi przypominała parkę z Magnolii, ciapowatego policjanta (C.Reilly) i narkomanki, tzn. pod względem "dziwnych związków" :)
Z niecierpliwośćią czekam na kolejne filmy tego pana.
Pełnometrażowe:
1.There Will Be Blood - 9/10
2.Magnolia - 8/10
3.Boogie Nights - 7+/10
4.Sydney - 6/10
5.Punch-Drunk Love - 6/10
Krótkometrażowe:
1.Mattress Man Commercial - 5/10
2.Couch - 4/10
update
1. There Will Be Blood - 8/10
2. Phantom Thread - 7+/10
3. Magnolia - 7+/10
4. Boogie Nights - 6/10
5. Punch-Drunk Love - 6/10
6. The Master - 5/10
7. Inherent Vice - 5/10
8. Sydney - 5/10
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Magnolia 8,18 40
2 Aż poleje się krew 8,07 43
3 Boogie Nights 7,69 32
4 Lewy sercowy 6,94 18
5 Sydney 6,67 9
Krótkometrażowe:
Mattress Man Commercial 4,33 3
Couch 2,86 7
1. THERE WILL BE BLOOD 10/10
2. BOOGIE NIGHTS 9/10 - mogę go oglądać zawsze i wszędzie.
3. MAGNOLIA 8/10 - kiedyś miał u mnie dysz, ale czlowiek dorasta i...obniża.
4. LEWY SERCOWY 7/10 w filmografii Andersona mniejszy film, u Sandlera dzieło życia.
5. HARD EIGHT,SYDNEY/RYZYKANT (znacie inne tytuły?) - 6/10
Mam nadzieję że "The Master" rozliczy się ostro ze scjentologami, hollywood zapłonie, a ja dam dyszkę. Phoenix, Hoffman? Musi być dobrze.
1. Aż poleje się krew - 10/10
2. Boogie nights - 8/10
3. Magnolia - 8/10
4. Lewy sercowy - 7/10
5. Sydney - 5/10
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Magnolia (1999) 8,34 59
2 Aż poleje się krew (2007) 8,30 64
3 Boogie Nights (1997) 7,92 51
4 Lewy sercowy (2002) 6,90 29
5 Sydney (1996) 6,40 15
Krótkometrażowe:
Mattress Man Commercial (2003) 4,29 7
Couch (2003) 2,90 10
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Aż poleje się krew (2007) 8,26 85
2 Magnolia (1999) 8,17 78
3 Boogie Nights (1997) 7,82 73
4 Mistrz (2012) 7,06 65
5 Wada ukryta (2014) 6,96 27
6 Lewy sercowy (2002) 6,71 41
7 Sydney (1996) 6,63 30
Krótkometrażowe:
Mattress Man Commercial (2003) 4,56 9
Couch (2003) 2,83 12
Ponadto:
Ostatnia audycja (2006) 7,00 25
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Aż poleje się krew (2007) 8,32 127
2 Magnolia (1999) 8,06 117
3 Boogie Nights (1997) 7,86 111
4 Nić widmo (2017) 7,65 92
5 Mistrz (2012) 7,06 107
6 Wada ukryta (2014) 7,03 80
7 Lewy sercowy (2002) 6,77 73
8 Ryzykant (1996) 6,55 51
Krótkometrażowe:
1 Mattress Man Commercial (2003) 4,69 13
2 Couch (2003) 3,07 15
1. Magnolia - 8/10
2. Aż poleje się krew - 7/10
3. Boogie nights - 3/10
4. Lewy sercowy - 1/10
5. Sydney - 1/10
Pełne:
1. There Will Be Blood - 9/10
2. Boogie Nights - 8/10
3. Magnolia - 8/10
4. Punch-Drunk Love - 6/10
5. Hard Eight - 6/10
Krótkie:
1. Mattress Man Commercial - 5/10
2. Couch - 4/10
3. Cigarettes & Coffee - 3/10
4. The Dirk Diggler Story - 3/10
5. Blossoms & Blood - 3/10
1. Aż poleje się krew - 9+/10
2. Boogie Nights - 9+/10
3. Magnolia - 9/10
4. Sydney - 6/10
5. Lewy sercowy - 6/10
1. Aż poleje się krew - 9+/10
2. Boogie Nights - 9+/10
3. Mistrz - 9+/10
4. Magnolia - 9+/10
5. Sydney - 6/10
6. Lewy sercowy - 6/10
Inherent Vice to dla mnie jeden z najbardziej oczekiwanych filmów w najbliższych latach.
1."Magnolia" 10/10
2."Boogie Nights" 9/10
3."Aż Poleje się krew"
4."Lewy Sercowy" 7/10
Wszystkie w ulubionych. Sam reżyser to moje top5 ulubionych i czekam na "The Master".
Update:
1."Magnolia" 10/10
2."Boogie Nights" 9/10
3."Aż poleje się krew" 9/10
4."Mistrz" 8/10
5."Lewy Sercowy" 7/10
6."Sydney" 6/10
1."Magnolia" 10/10
2."Boogie Nights" 9/10
3."Aż poleje się krew" 9/10
4."Mistrz" 8/10
5."Wada Ukryta" 7/10
6."Lewy Sercowy" 7/10
7."Sydney" 6/10
1."Magnolia" 10/10
2."Nić widmo" 10/10
3."Boogie Nights" 9/10
4."Aż poleje się krew" 9/10
5."Mistrz" 8/10
6."Wada ukryta" 7/10
7."Lewy sercowy" 7/10
8."Ryzykant" 6/10
Jak tylko dorwę "Magnolie"! grrrr
1. "Boogie Nights"
2. "There will be blood"
3. "Punch-Drunk Love"
1. "Boogie Nights"
2. "There will be blood"
3. "Master"
4. "Punch-Drunk Love"
5. "Magnolia"
1. There Will Be Blood - 9/10 ♥
2. Boogie Nights - 7+/10 ♥
3. Magnolia - 7+/10 ♥
4. Hard Eight - 6/10
5. Punch-Drunk Love - 6/10
6. Master - 5/10