"Skrzypek na dachu" "Jesus Christ Superstar" kultowe filmy !
I jeszcze niezły "Cincinnati Kid" czy dobre "...I sprawiedliwośc dla wszystkich".
i "Tajemnica klasztoru Marii Magdaleny"! oraz "Wpływ księżyca".
Z pewnością jego najlepsze!